Fra min kjære | Nullfiresyvni: Fra min kjære

Sider

tirsdag 17. februar 2015

Fra min kjære

På lørdag fikk jeg fine blomster av min kjære. Vi har ikke pleid å gjøre noe spesielt på Valentinsdagen. Men så fant vi ut at vi så sjelden er romantiske at vi nok kunne trenge en sånn dag.   Så da fikk jeg blomster av min kjære. Og jeg som elsker ranunkler.

Det er ikke bare bare å være småbarnsforeldre. Med en som ikke har villet gi slipp på puppen har det ikke gitt store friheten. Jeg gleder meg til vi kommer oss ut på ordentlig date på kvelden. De har vi fremdeles til gode. Men lillesnupp begynner å bli mer og mer uavhengig og jeg tror vi snart må komme oss ut. Kunne virkelig tenke meg å prøve ut den nyåpnede Lofthus Samvirkelag. De har den beste pizzaen.



1 kommentar:

  1. Så fine bilder! Det er ikke lett å være romantisk i hverdagen, og etter 11år så forventer jeg ikke mye. Det er de små tingene jeg setter pris på, som å få servert et glass med iskald pepsimax etter jeg har lagt kidsa. Da er jeg fornøyd ;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.