Enkel motivasjon | Nullfiresyvni: Enkel motivasjon

Sider

lørdag 14. februar 2015

Enkel motivasjon

Ny treningsbukse. Mer er det ikke som skal til for meg for at jeg syns det også er gøy å trene på dager som er litt tyngre å finne motivasjonen. Jeg jogger, trener yoga borti gata her og styrke hjemme. Jogging gjør jeg for å komme meg ut og vekk fra ungenes mas en liten time. Yoga gjør godt for kropp og sjel. Yoga er både styrketrening, avspenning og tøying. Styrketrening hjemme (et kvarter her og der) gjør jeg mest for å bli flinkere på jogging og yoging. Jeg har ikke behov for å gå ned i vekt (jeg ønsker heller å legge på meg noen kilo) og er heller ikke så opptatt av å være en "yummy mummy". Jeg syns det er deilig å være i god form (orke å være aktiv med ungene) og jeg syns det er deilig å lufte hodet når det koker her hjemme. To små under tre år gir mye lyd og mas til tider.

 Froskehopp. Stella ler enten med eller av meg...



2 kommentarer:

  1. Hun ler helt klart av deg. Det ville jeg også gjort hvis du hadde hoppet over meg på den måten. Men fy søren så flott du er:) Og den buksen er fantastisk:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha jeg jeg ville også ledd av meg... Og tusen takk *rødmer* Buksa er også veldig digg. Nesten så jeg syns jeg kan ha den på overalt (men jeg gjør det ikke altså)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.