Sånn går det | Nullfiresyvni: Sånn går det

Sider

fredag 23. januar 2015

Sånn går det

Foreløpig ser det ut til at melkefridiett har noe for seg. Lillesøster er mye bedre i magen sin. Min lillebror har også vært så grei å ta med flere melkefrie produkter fra Sverige, så nå har vi to typer grøt og til og med velling. Vi er godt over halvveis i prøveperioden og vi har bestilt time hos fastlegen for videre oppfølging og plan for veien videre.

Føreløpig tar vi dette en dag av gangen. Jeg har ikke tatt stilling til om vi skal fortsette å amme, eller hvor lenge, hvis det viser seg å være melken som er et problem. Men lillesnupp tar ikke flaske eller tutekopp så det er vel kanskje ikke så mye et valg. Selve dietten er egentlig ikke problematisk heller (men jeg savner melkesjokolade og youghurt). Egentlig blir vi ganske sunne i matveien om dagen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.