Power breakfast | Nullfiresyvni: Power breakfast

Sider

onsdag 28. januar 2015

Power breakfast

Frokost har blitt viktig etter at jeg begynte på melkefridiett. Jeg trenger noe som gir meg energi og metthetsfølelse. Før var det mye lettere å småspise mellom måltidene enn jeg syns det er nå. Og brødskiver hele dagen syns jeg er kjedelig. Derfor fikk jeg tips fra venninnen min Kristine og laget med chiapudding med bringebær og mandelflak. Overraskende godt. Chiafrøene inneholder også massevis av mineraler, proteiner og omega 3. Sammen med smoothie og den obligatoriske kaffekoppen ble dette en skikkelig power breakfast.

Chiapudding: 3ss chiafrø, 2 dl kokkosmelk (rør hvert femte minutt i et kvarter og la stå over natten i kjøleskapet). Bringerbær, mandler eller annet godt på toppen.




1 kommentar:

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.