Nytt år, nye muligheter | Nullfiresyvni: Nytt år, nye muligheter

Sider

torsdag 8. januar 2015

Nytt år, nye muligheter

Da er vi i gang. 2015. Det er noe med nytt år og ny start. Jeg er ikke så veldig opptatt av nyttårsforsetter, men tenker å komme i gang med noe jeg har tenkt på lenge.

Jeg har meldt meg på yogakurs rett borti gata. endelig skal jeg komme i gang igjen. Jeg elsker å trene yoga og merker at det gjør underverker for kjernemuskulaturen. Det er klassisk dynamisk yoga jeg skal ta et kurs i. Håper det blir bra. Nå må jeg bare få meg en yogamatte.

Jeg har også kommet i gang med joggingen. Nå har jeg også fått med meg jentene i barselgruppa. Det blir jogging en gang i uka. Jeg tror trening to ganger i uka er et godt mål nå i starten. Så får vi se etterhvert. Joggingen ble i alle fall mye mer morsom sammen med jentene. De fem kilometerne vi løp gikk unna uten problem.

Og med litt fresht nytt utstyr blir motivasjonen på topp. Jeg kjøpte meg rosa løpesko, rosa refleksvest, lue og vanter på salg rett før jul hos get inspired. Alt fra asics. Har ikke mye erfaring med dette merket, men so far so good.

4 kommentarer:

  1. Så flink du er! Såvidt kommet i gang med litt trening jeg også, men foreløpig bare en gang etter nyttår. Spiller fotball med en gjeng her, men stort sett så klarer vi bare å samle nok folk til en gang i uka. Kunne gjerne tenkt meg å prøve noe yoga! Burde egentlig benytte sjansen nå som jeg er hjemme, er så vanskelig å melde seg på sånne ting når jeg jobber turnus.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det skjønner jeg. Jeg syns det er vanskelig nok å binde seg opp til kurs uten å ha noe spesielt jeg gjør ;) Fotball er moro da. Og det er alltid gøy å gjøre noe sammen med andre. Spilte fotball i ti år selv.

      Slett
  2. Så flink du er. Nå må vi få til en joggetur snart:9

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.