Kaosmorgen | Nullfiresyvni: Kaosmorgen

Sider

søndag 25. januar 2015

Kaosmorgen

I dag var det min tur til å sove lenge. Deilig, nesten uavbrutt søvn frem til halv ti. Snuppa våkner jo hver time på natten og lillemann elsker å bruke stemmen på morgenen, men det viktigste var at jeg kunne holde meg under dyna ekstra lenge.

Og når jeg stod opp lagde vi fumi (smoothie) og det ble en ekstra ferdigkjøpt smoothie da lillesøster skulle ha en, vi hoppet i sofaen og malte storebror grønn som Hulken. Etter å ha sett på Mascha og Mischka hvor Mascha maler alle dyrene i skogen i fine farger, ville også lillemann bli malt. På fredag malte jeg han blå og i dag malte vi han grønn. Moro med fingermaling altså.

Senere i dag skal vi bort på både lunsj og middag. Ganske deilig det og.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.