I gang med treningen igjen | Nullfiresyvni: I gang med treningen igjen

Sider

onsdag 21. januar 2015

I gang med treningen igjen

Det er utrolig deilig å være i gang. Jeg er veldig glad i å trene. Liker å kjenne at kroppen min orker noe. det betyr ikke at motivasjonen alltid er der. Men nå er det jogging en gang i uka med barseljentene og en økt med yoga som står på planen. På lørdag ble det en ekstra joggeøkt. Bare en liten tur sa frøken Sørlie. Vel, vi endte på 11 km. Har aldri løpt så langt før. Jeg så gjentatte ganger veien svinge ned til høyre, mens vi fortsatte rett fram. Kroppen var i overraskende fin form dagen etter og jeg sitter til og med å googler "hvordan trene til 10 km løp". Så Stine. Jeg er klar for sentrumsløpet. Eller jeg blir det. I løpet av våren.



Jeg testet meg på Löplabbet og fant ut at jeg overpronerer ganske mye. En fin anledning til å kjøpe enda noen nye freshe sko.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.