Hjemmetrening | Nullfiresyvni: Hjemmetrening

Sider

lørdag 24. januar 2015

Hjemmetrening

Ja jeg har fått litt treningsdilla. Men jeg syns det er så deilig etterpå. Og det er også litt deilig underveis. Jeg prøver å få inn en økt her og der. Nå fokuserer jeg på å bli flinkere til å løpe og gjør da endel spenstøvelser som trappehopp, vristhopp, tåhev og andre morsomme øvelser. Lillesnupp ler godt når jeg tar froskehopp så det er en slager i heimen. Jeg trenger også å trene kjernemuskulaturen og spesielt mage og rygg. Jeg bærer unger så mye at det går veldig utover ryggen min. Derfor er det rett og slett en nødvendighet med litt trening om dagen. Jeg liker å trene til appen Nike Training når jeg har 15 minutter til en liten økt. Der får jeg bilder og video av øvelsene, og forslag til korte programmer. I går ble det magetrening, med en liten tilskuer.

Planken dette altså

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.