Venter på at det skal snu | Nullfiresyvni: Venter på at det skal snu

Sider

tirsdag 16. desember 2014

Venter på at det skal snu

Lillesøster er en helt annen type enn storebror. Hun er blid og kontaktsøkende. Hun smiler mye. Og ler. Storebror tok verden inn til det fulle og det gjorde han nok sliten. Vi gjorde en iherdig innsats for å lokke frem et lite smil. Men han var glad i folk og brydde seg ikke om hvem som holdt så lenge det var en god arm å sitte på. Det gjør han fremdeles ikke. Hun er derimot en mammajente. Hun liker best puppen, nekter alle etterlikninger. Hun er ikke så glad i å prøve mat, så vi har ikke kommet dit hvor litt grøt på kvelden gir god søvn. Hun våkner fremdeles hver andre time gjennom hele natta. Det er mye magevondt og sår gråt. Det er tung pust og tette neser. Og sånn er adventstiden hos oss. Når jeg endelig får en time, eller hvis jeg er veldig heldig, to, for meg selv på kvelden, er det ikke blogging som er høyest på lista. Men jeg er her. Om bare litt fraværende akkurat nå.

En liten stund siden, men vi sover fremdeles helst tett inntil.

1 kommentar:

  1. Og er det en ting som er sikkert så er det at det vil snu:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.