Romjul og ro | Nullfiresyvni: Romjul og ro

Sider

lørdag 27. desember 2014

Romjul og ro

Og vips der var julaften over. Og det samme var selskapene og det meste av det som hører julen til. Nå nyter vi "rolige" (vi har da to små barn) romjulsdager, fremdeles med mye god mat og godterier og koser oss med familien og det fine vi fikk til jul.  Mannen har fått venstre støvel i bytte mot en av de to til høyre fot han fikk av meg til jul og er ganske så fornøyd.

Jeg koser meg med ny Mac og gleder meg til å ta fatt på noen syprosjekter på min nye symaskin i det nye året.

Ha en fortsatt fin romjulstid!







2 kommentarer:

  1. Høres ut som fine romjulsdager:)
    Men jeg tipper det ble litt bråk da lillemor fikk tak i togbanen.... :o hehe:)
    KOS dere!

    SvarSlett
  2. Haha ja han er ikke så god på å dele enda ;)

    Klem

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.