Pakke pakke klippe klippe | Nullfiresyvni: Pakke pakke klippe klippe

Sider

lørdag 20. desember 2014

Pakke pakke klippe klippe

Jeg syns det er gøy å gjøre litt ekstra ut av julegavene. Og når lillesøster leker fornøyd i babygymmen ser jeg muligheten til å pynte litt ekstra på noen av gavene jeg har pakket inn.

Papir, stjerner, silkebånd og små julekuler er kjøpt på Søstrene Grene. Stjerner har jeg brettet innimellom slagene og begynner å få skikkelig dreisen på disse. Jeg har kjøpt ferdigstrimlet papir i pakker, mn det er jo bare å klippe opp selv også. Kongler og bjeller er fra i fjor...Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte disse... Stort sett blir det bare festlig barnepapir på gavene her i heimen, men av og til er det gøy å være litt kreativ.








4 kommentarer:

  1. Så flink du er!!! Jeg ønsker meg en sånn pakke. Selv om det bare er en tom eske i den for den skal ikke pakkes opp:) Dette er jo rene dekorasjonen!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe takk :) Du skulle veldig gjerne fått en pakke, men jeg er dessverre tom for papir. Med unntak av sånt standard med snømenn...

      Slett
  2. Så fine pakker ♡
    Her er det alltid store planer om fiiiin innpakking, men det skjer aldri:)
    Men veldig koselig og få slike pakker som man ser det er brukt litt tid og kjærlighet på :)

    Ha fin fine førjulsdager ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sånn det pleier å være her og. Men i år var det noen få pakker som fikk litt ekstra omsorg ;)

      Kos deg i denne herlige førjulstiden

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.