Julekortene | Nullfiresyvni: Julekortene

Sider

søndag 7. desember 2014

Julekortene

Første jula til Max lagde vi et litt annerledes julekort. Litt humor og mye ærlighet. For året hadde da ikke bare vært rosa skyer og såpebobler. I fjor klarte vi ikke å komme på en god bildeidè. Det er nemlig sånn at vi må slenge på en liten dose humor nettopp i bildet også. Vi har harselert for mye med blide unger med nisseluer til at vi kan bruke et slikt bilde selv.

I år syns jeg vi fikk til en festlig idè til forsiden av kortet. Som dessverre ikke er så presentabelt her. Men så kan vi vel ikke helt glemme det obligatoriske bildet av ungene. Du skjønner, de er nemlig ikke så veldig synlige på forsidebildet. Så da ble det dette. Tatt i et tilfeldig kjærlig øyeblikk.



5 kommentarer:

  1. Skjønninger ♡
    Gøy med julekort som har litt humor syns jeg:)

    SvarSlett
  2. Nå skjedde det samme igjen, at kommentaren forsvant da jeg skulle poste den.. Skulle si at vi liker også veldig godt alternative julekort. Hadde mange planer for kortet i år, men de viste seg å være umulig å få til med tre små som ikke ville samarbeide. Haha, så i år blir det kollage av smilende barn i nisselue :P
    Veldig koselig det bildet her da!!

    SvarSlett
  3. For et fantastisk herlig bilde. Hilsen Mormor

    SvarSlett
  4. Så koselig bilde :)
    Vårt julekort ble ikke helt etter planen det heller, hehe. Lille nektet å ligge i ro på gulvet..

    SvarSlett
  5. Synonymet til julekort-taking er i min ordliste: AHHHHHH! Hjelp og sukk! Neste år blir det fotograf!
    Men du, dette bildet var jo bare så nyyyydelig <3

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.