Sånn går no dagan | Nullfiresyvni: Sånn går no dagan

Sider

onsdag 19. november 2014

Sånn går no dagan

Her er lillesøster pottetett, snorker og sover veldig lite om dagen. I natt satt jeg stort sett med henne i fanget eller på puppen. Tror kanskje det ble en hel time sammenhengende søvn der inne et sted. Da må jeg innrømme at jeg misunner mannen som ligger der og sover ved siden av fordi han skal på jobb (jobb=fri i min verden om dagen). Etter å ha hatt storebror hjemme i to dager pga sykdom startet jeg morgenen med noen store doser koffein.

I går tok jeg min aller første løpetur siden før jeg ble gravid med lillesnupp. Det var herlig, ga energi og det var deilig å bare være alene ute i mørket. I dag er det lillesøster som skal trene. Vi har blitt bedre på å ligge på magen om dagen. Syns den lille kyllingen fra bObles er genial når det kommer til dette for da kommer hun litt opp. Vi varierer mye altså, men hun liker å ha oversikt. Vi har også fått en smultering fra bObles for en god stund siden og denne er perfekt for meg når jeg ser på. Den beveger på seg så jeg og får trent kjernemuskulaturen, noe jeg virkelig har behov for.

Lillesøster med kyllingen og jeg benytter anledningen til å reklamere litt for Maxomorra bodyen hennes vi har fått. Super kvalitet, fine farger, god passform og fornuftig produksjon. Skulle ønske det var flere forhandlere her i Norge for kolleksjonene er enorme!

Min smultering. Var ikke så lett å ta bilde av seg selv på den gitt...Max elsker å trille den eller hoppe på den og sprette av.

Og litt trening uten hjelpemidler annet enn en (veldig slitsom) musikkball.

(bObles produktene fikk vi da vi deltok på et par av deres eventer tidligere og er ikke betaling for innlegg).

4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg de møblene fra bObles!!

    SvarSlett
  2. Her er også bObles-lekene storfavoritt :) Har en krokodille som vi fikk på sist event, også har vi kjøpt en elefant og en kylling. Han blir fort litt sur om han skal ligge rett på gulvet, selv om det egentlig er bedre ryggtrening.
    Skjønn jente du har :)

    SvarSlett
  3. Jeg er blitt forelsket i bObles! Og den smulteringen skal jeg ønske meg til jul.. kjernemuskulaturen min er ikke akkurat noe å skrive hjem om den heller hehe ;) Nydelige lillesnuppa!! :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.