Da var vi her | Nullfiresyvni: Da var vi her

Sider

fredag 7. november 2014

Da var vi her

Vi klarte det. Vi kom frem. Flyturen gikk overraskende greit. Fire bleieskift overlevde vi også sammen på et veeeldig trangt lite flytoalett. Lillemann fikk det han ville gjennom hele turen og viste seg fra sin beste side. Lillesøster fikk ha med bilstolen inn på flyet for setet ved siden av oss var ledig. Det var veldig deilig for da hadde jeg hendene tilgjengelig litt mer av tiden.

Da vi kom fra var lillemann i ekstase over å se mormor så jeg sendte han rett ut til henne før jeg hentet bagasjen selv sammen med lillesøster. Og etter et lite stopp for å kjøpe ny bilstol til lillemann (den gamle hadde ftt ødlagt beltelåsen fant vi ut i parkeringshuset på flyplassen) var vi framme i huset til mormor.

Alt i alt gikk dette over all forventning. Men det vil ikke si at jeg planlegger en ny tur alene med to små med det første.



Dora på PCen gjør turen litt kortere for en liten gutt


Det var veldig deilig å ha lillesøster i bilstolen inne på flyet

2 kommentarer:

  1. Flink du:)
    Og sikkert veldig koselig for mormor med besøk ♡
    KOS dere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk fine du. Ja og det var jo veldig koselig med tur for oss. Bare veldig slitsomt også ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.