Maxomorra og ungene | Nullfiresyvni: Maxomorra og ungene

Sider

torsdag 30. oktober 2014

Maxomorra og ungene

innlegget er skrevet i samarbeid med Maxomorra

Vi har igjen vært heldige å få tilsendt klær fra Maxomorra til begge ungene. Lillemann fikk en kul cowboy-genser og fine skinny jeans i sort (akkurat sånne som pappa har). Disse syntes jeg satt veldig godt i på. Nå er han midt mellom størrelser så buksene er litt store, men det er da bare å stramme inn strikkene i livet og brette opp beina. Buksene er myke og hindrer ikke lek som jeg syns mange jeans gjør. Lillesøster fikk klær med "en elefant kom marsjerende" på (i følge storebror).  Kjempegode og myke klær til en liten som liker å sprelle rundt på gulvet.

Det jeg digger med Maxomorra, og som jeg har nevnt før, er foruten om de fantastiske fargene, at de er GOTS sertifisert.

Merkeordningen stiller krav til at minimum 70 prosent av fibrene skal være økologisk dyrket, 
og at tekstilene må oppfylle miljø- og helsekrav gjennom hele produksjonsprosessen. 
Sosiale kriterier og sikkerhet for arbeidere er også inkludert i kravene.
forbrukerradet.no




Maxomorra finner du blant annet hos guttelus.no/jentelus.no. Selv skulle jeg gjerne sett enda større deler av kolleksjonen her i Norge også.

2 kommentarer:

  1. For en nydelig dress Stella har på seg. Den vil jeg også ha til Era:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? De har kjempefine klær!

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.