Festen | Nullfiresyvni: Festen

Sider

torsdag 23. oktober 2014

Festen

I helgen feiret vi lillesnupp. Vi hadde festen hjemme og hadde laget en enkel buffet. Jeg har i det siste glemt at jeg har to barn når jeg skal planlegge sammenkomster. Ikke bare er det mer å gjøre, mer å rydde etc med to unger, men de skal jo ha litt oppmerksomhet i løpet av dagen også. Heldigvis fikk vi god hjelp av mamma, hennes samboer og svigermor, ellers hadde vi aldri rukket å bli ferdige på søndagsmorgenen. Mange så jo også huset for første gang så det var ikke bare stua som måtte shines.

Festen ble veldig vellykket.

Lillesnupp hadde på seg romper strikket av bestemor fra "den store guttestrikkeboka" og blusebody fra Zara


Lillesnupp er ikke så vant til mange mennesker ettersom hun stort sett er hjemme sammen med meg og en (litt for ofte i det siste) sjuk storebror. Lillemann var jo ed rundt på det meste som skjedde da han var baby, men det er litt annerledes med to. Syns allikevel hun klarte seg bra, selv om savnet etter mamma noen gang tok overhånd der jeg løp rundt og fikset alt mulig annet.


Jeg må innrømme at det var veldig koselig å arrangere fest for vesla, men også veldig glad for at det når er gjennomført. I alt var vi 34 stk, inkl 9 barn. Kan med dette si at jeg ikke akkurat gleder meg til barnebursdager fremover...



8 kommentarer:

  1. Jeg synes dere skal ha navnfest litt oftere så jeg kan komme på restelunsj de neste ukene:)

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder:)kjekkt med feiringer sjølv om det er masse arbeid:)
    Skjønn den romperen var,så masse fint i strikk!
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja det er veldig koselig med fest!

      Stor klem

      Slett
  3. Så herlig:))
    Godt med litt mamma-hjelp ♡

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er alltid fint med mammahjelp

      klem

      Slett
  4. Fint antrekk! Sånn skal jeg strikke til småen min til jul :-) Veit du hva slags garn den er laget av?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Romperen er nok strikket av nøyaktig samme garn som er oppgitt i oppskriften. Svigermor pleier ikke å fravike den ;) (men jeg husker ikke helt hva det er...et dropsgarn?)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.