pusterom | Nullfiresyvni: pusterom

Sider

fredag 5. september 2014

pusterom

Det er så deilig når ungene, i noen minutter, sover samtidig. Jeg burde kanskje benyttet anledningen til å ta igjen tapt søvn, men det er så utrolig deilig med litt egentid at det får heller bli noen ekstra kopper kaffe i dag og.


Vi kom oss bedre gjennom torsdagen enn onsdagen. Onsdagen bestod for det meste av nei, nei, nei, ikke gjør det, ikke slå søsteren din og nei (,det var like før det fløy både en og to unger ut av vinduet). I går hadde mor fått litt mer søvn og ungene sov også mye bedre på dagen. Vi var innom hagesenteret, en tur hos oldemor på kirkegården (vi bor ca 50 meter unna oldemor), vi så ekorn i treet og syklet både ute og inne. Nå må jeg innrømme at jeg gleder meg veldig til helg. Det er fint med to unger og enda finere når man er to voksne.

Her i Oslo har vi deilig høstvær og det er godt å være litt ute. Håper det holder seg fremover.

En liten blomst til oldemor.

Nei, du kan ikke hoppe på lillesøster.


3 kommentarer:

  1. En jordmor sa til meg engang at det var normalt å ville kaste barna sine inn i vaskemaskinen og sette den på. Det synes jeg faktisk har vært veldig greit å vite, at jeg er normal altså. Det samme gjelder vel for å kaste de ut av vinduet :) Koselige bilder, håper fine gjengen får ei fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. haha ja det er en tålmodighetsprøve å ha barn. Det er ikke alltid jeg består... Nå er pappaen hjemm og det er deilig å være to når minsten er så liten.

      Slett
  2. Ler så jeg griner;)..men bare fordi jeg kjenner meg så utrolig godt igjen. Høsten er den værste tiden her, hvor jeg stort sett er alene med barna både dag og kveld. Og når man i tillegg er hjemme i permisjon, føler man på det litt ekstra. Mannen er nemlig jeger og kan jakte døgnet rundt...og i tillegg jobber mye overtid. Denne uken har jeg fått skikkelig smake med to planleggingsdager (!) og mannen i hus kun vært hjemme fredagskveld....og i dag reiser han på guttetur igjen. Men hvile kan vi gjøre når dør...;P Jeg er også så utrolig dårlig på å sove når barna sover...så kan takke meg selv, hater å sove bort verdifull tid, tenk om jeg går glipp av noe ?! ;P

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.