Instagram | Nullfiresyvni: Instagram

Sider

mandag 8. september 2014

Instagram

Jeg har lenge lurt på å opprette en egen Instagramprofil for bloggen. Jeg har en personlig Instagramprofil som har vært åpen. Her har jeg delt hverdagslivet vårt, mye for at besteforeldre, venner etc kan følge med på oss og livene våre. Jeg er derimot ikke så lysten på å dele hundrevis av bilder av ungene med alle i hele verden (for det blir virkelig hundrevis av disse to fine, stolt mamma som jeg er).



Jeg har derfor opprettet en egen @nullfiresyvni. Dette fører jo med seg noen utfordringer da Instagram ikke åpner for at man kan ha to kontoer. Dette irriterte meg veldig på jobb hvor vi har flere kontoer. Man må logge seg inn og ut for å poste bilder blant annet. Men jeg tror dette er den beste løsningen. Så følg meg gjerne på Instagram. Det blir hverdagsliv, inspirasjon og Oslolivet, men litt færre bilder av ungene ;)

Er du på instagram?

2 kommentarer:

  1. Følger deg gjerne på begge om jeg får lov :)

    Det er ganske irriterende ja, har to kontoer selv, med to email addresser... En for bloggen og en for hverdagslivet.

    SvarSlett
  2. Det er visstnok en app for det: Primary For Instagram, som gjør at man kan være logget inn på flere kontoer samtidig. Koster 14,- :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.