To | Nullfiresyvni: To

Sider

onsdag 27. august 2014

To

Mine to!

Nå har jeg hatt åtte uker som tobarnsmor og jeg må si det går veldig fint. Hele juli var vi hjemme alle fire og fant på mye gøy hver eneste dag. Jeg må si det er ganske deilig at hverdagen er her igjen, med barnehage og jobb for mannen. Da kan jeg fokusere litt mer på lillesøster. 

Men vi har ofte lange morgener, som i går da jeg tok disse bildene, hvor begge ungene er blide og herlige. Helt til de ikke er det lenger. Og da er det jeg litt mer stressende enn bare å ha en unge. Jeg må innrømme det.


Nei, ikke stikk fingeren i øynene til lillesøster

4 kommentarer:

  1. Så söta barn du har Kirsti! Och så mysig blogg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Johanna. Nå er det ikke lenge til du skal ut i permisjon! Blir spennende med en liten en ;)

      Slett
  2. Haha, det er utrolig hva man med den største naturlighet kan komme til å si med to småbarn i huset;D
    Nydelige er de<3

    god ny uke til deg
    og klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hvis lillesøster faktisk overlever dette først året da ser jeg på meg selv som en god mor. Legger ikke lista høyere enn det ;)

      Ha en god helg Hanne.

      klem

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.