Ny sofa | Nullfiresyvni: Ny sofa

Sider

mandag 18. august 2014

Ny sofa

I går la jeg ut stuebord, skjenk og sofa på finn. Stuebordet har allerede fått en ny eier og det betyr at vi må ha et nytt bord når vi flytter. Vi ønsker oss flere nye ting, så inntil videre tror jeg at vi ender opp med et LACK-bord eller to fra IKEA.

En ny sofa står høyt oppe på innkjøpslista og jeg har fallt for denne fra IKEA Stockholm-serien. Syns den er utrolig kul og det sies at den bare blir finere med årene.
STOCKHOLM 3-seters sofa IKEA Svært slitesterkt narvskinn, som er mykt og føles og ser naturlig ut.

3 kommentarer:

  1. Den sofaen er kjempefin!!
    Her er det og lack bord fra IKEA, helt greit, men tåler ikke så mye:)
    Nå øsnker jeg meg et nytt, men finner aldri noen jeg syns er fine til en fornuftig pris:)

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  2. Digger sofaen, fikk lyst på den sjøl :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.