Tett inntil | Nullfiresyvni: Tett inntil

Sider

tirsdag 15. juli 2014

Tett inntil



Sponset innlegg 

Det er så deilig å ha en liten varm kropp tett inntil. Det var noe av det jeg gledet meg mest til. Å kunne bære henne inntil meg i et mykt sjal. Vi er så heldige å ha fått sponset et sjal og en bæresele fra Boba av Morsmelka. Jeg hadde hørt mye bra om både sjalet og bæreselen, Boba 4G, før vi fikk nummer to og merket var på listen over bæretøy vi vurderte sterkt. Søte Crystal fra Morsmelka svingte innom oss på barsel og ga en god innføring i knyting av sjal og bruk av bæresele. Med lillemann lånte jeg et sjal. Dette var litt for elastisk og jeg fikk aldri helt dreisen på denne knytinga. Med BobaWrap var ikke det er problem. Det er enkelt å knyte på og babyen sitter godt og tett mot brystet (i tillegg er prisen ganske så fin i forhold til mange andre bæresjal). Nå har det de siste dagene vært i overkant varmt her i Oslo, men jeg gleder meg til lunere dager og mye bæring.

På tur da frøkna bare var noen få dager gammel

Sjal er perfekt når liten har vondt i magen


Med baby i sjal får man hendene fri til å leke med storebror.

Sjalet beskyttet også lille fra regnet som overrasket oss på lekeplassen i stad.

 Boba Wrap og Boba 4G

Dette ble et skikkelig selfie-spam-innlegg gitt.

8 kommentarer:

  1. Herlig! Jeg bar førstemann mye, og syntes at det var så koselig. Men lillesøster ville aldri være i bæresjalet, dessverre. Jeg håper at nestemann vil trives i sjalet sånn som eldstemann :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er så veldig koselig. Men nå er det så altfor varmt at jeg føler jeg koker både meg og lille...

      Slett
  2. Jeg brukte også bæresele til He, om enn av et annet merke, og prøvde den igjen etter lang tid i dag, på selveste ettårsdagen, og oppdaget at hun sitter like godt i den enda:) Bæresele er stas, altså! Iallfall med trøtt bebi som ikke vil sove, når man MÅ støvsuge og sånn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi har Max i bæresele fremdeles om vi skal på tur eller liknende. Bedre for ryggen å bære sånn. Og det er superpraktisk også.

      Slett
  3. Jeg har ikke fått sagt.. GRATULERER og velkommen til verden lille prinsesse!! :D Så fine dere er altså! Og bæring er fantastisk! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Ja det er så fint å være nær. Hadde ikke trodd jeg skulle glede meg sånn til det igjen ;)

      Slett
  4. Ååå, så koselig:))
    nesten som og "putte babyen inn i magen igjen" hahaha:))
    Håper dere koser dere masse masse om dagen ツ

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, bare at man kan ta den ut uten samme h***** smerten... ;) Vi koser oss masse, men det er litt vel varmt om dagen for liten og stor...

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.