Nyfødtbilder | Nullfiresyvni: Nyfødtbilder

Sider

mandag 28. juli 2014

Nyfødtbilder

Denne gangen fikk vi en baby som sov selv om vi flyttet rundt på henne. I alle fall var hun sånn helt i starten. Lillemann var våken fra dagen han ble født så det ble ikke mange skjønne nyfødtbilder av ham. Vi har fått noen koselige bilder av lillesnupp og noen av de "obligatoriske" i tyllskjørt og sløyfer. Julegavene er sikret ;)





Redigering av alle bildene skjer nok en gang i 2015. For tiden har jeg sjelden fem minutter for meg selv. Akkurat nå var jeg heldig at mannen bærer rundt på lillesnupp mens storebror sover så jeg kan lage dette innlegget.

12 kommentarer:

  1. Å hælledussen, så nydelig..!
    Det deilige babyhåret!
    Og de søte føtttene! :D
    Jeg husker at jeg var litt bekymra over den flassinga da He var så liten, for jeg hadde jo aldri hørt om det før:)

    Nydelig sovebebi, altså! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Hele babyen min flasser. Begynner å gå seg til nå. Det er mye man skal finne ut av første gang gitt.

      Slett
  2. Gratulerer med lita jente!

    Det er så søtt når de "klapper" med føttene.

    Ønsker deg fine dager fremover - og god søvn! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.

      Jeg sover heldigvis ganske godt når jeg først sover. Mannen derimot ser ut som en zombie. Nå er det hans tur til å kjenne litt på det ;)

      Slett
  3. Åååå, herlige bilder ツ
    KOS dere!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Det gjør vi (faktisk, denne gangen)

      Slett
  4. For noen nyyyydelig bilder<3

    sender deg en god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig bilde:)Hihi dei fem minuttene så effektive me er da:)må få tatt litt bilde av prinsen men synest sånn når dei ligger ned i ei kurv ser så vondt ut så må prøve på noko annet eller ha ei flat kurv:)

    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra lillian

    SvarSlett
  6. Så skjønne bilder, og gratulerer med jenten :) Gleder meg til jeg kan få tatt sånne bilder også ;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.