Vi har prøvd nye sommerklær | Nullfiresyvni: Vi har prøvd nye sommerklær

Sider

tirsdag 17. juni 2014

Vi har prøvd nye sommerklær

innlegget er sponset av Maxomorra

Vi var så heldige å få en forespørsel om vi ville prøve klær fra svenske Maxomorra til ungene. Jeg er veldig glad i klær som er laget gjennom god produksjon, både for mennesker og mijø og syns det var flott å teste ut flere slike merker. Jeg bruker heller litt ekstra på klær av god kvalitet og produksjon (fremfor å kun kjøpe pga av merket).

Klærne til Maxomorra er stort sett laget av økologisk bomull og oppfyller kravene til GOTS, den globale økologiske tekstilstandarden. De sørger også for kontroller av sine produksjonssteder for å sikre seg om at produksjonen foregår på en god måte. 

Vi fkkk shorts, t-trøye og en jakke til lillemann. Fargene er kule, mønstrene er morsomme og klærne er behagelige. Shortsen er litt lav på livet så vi måtte bruke et belte, men den ble mye brukt og lillemann trivdes i klærne. Vi er veldig opptatt av at det skal gå an å bevege seg i klær, og etter flere aktive dager er ikke det er problem med disse. Jeg syns også jeansshortsen både var stilig og veldig praktisk. Den går rett over knærne noe som er perfekt for en liten fyr som faller endel under lek.








Vi fikk også et veldig fint sett til lillesøster som er på vei.

Klærne til Maxomorra finnes i en rekke norske nettbutikker.

1 kommentar:

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.