Orange is the new black | Nullfiresyvni: Orange is the new black

Sider

mandag 9. juni 2014

Orange is the new black

innlegget er skrevet i samarbeid med Netflix

Vi er seriefolk. Stort sett ser vi på en eller annen serie som vi streamer via Netflix eller nett-TV. Jeg liker å kunne se på det jeg vil, når jeg vil, og vi er dårlige på å huske når ting blir sendt på TV. Derfor passer Netflix oss ypperlig.
Jeg fikk tilsendt en morsom pakke med klassiske klær som de bruker i serien.

Her om dagen var det endelig klart for sesong to av Orange is the new black, en Netflix-serie som er basert på en sann historie. Piper er en ung overklassekvinne som (nesten) hele livet har gjort alt rett. En dag innhenter fortiden henne, en fortid som kjæreste til Alex (også en jente), en vellykket dopsmugler. Piper havner i fengsel, etter å ha blitt tystet på, for å ha smuglet penger over landegrenser for et tiår siden. 

Persongalleriet er fantastisk i denne serien. Forrige sesong lot oss henge i uvissheten om Piper hadde drept en medinnsatt eller ikke, og jeg var ganske så spent på fortsettelsen.

Har du ikke sett serien er den absolutt å anbefale.

4 kommentarer:

  1. Hei. Så nettopp første episode sesong en av serien. Fått fortalt den er bra så nå gir jeg den en sjans :)
    Håper du har hatt en fin tirsdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du liker den. Ikke noe ekstrem spenningsserie, men som sagt syns jeg persongalleriet er herlig.

      En fin dag til deg og :)

      Slett
  2. Hihi, hentet samme pakke på postkontoret her i dag :) Har ikke sett serien jeg da, men skjønner jo at jeg må det nå ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er jo enda bedre når du kan se den i en orange kjeledress. Og so du og vil se, det er ingen skam å få barn når man er i fengsel. Vi kunne glidd rett inn ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.