Nå skal plantene henges opp | Nullfiresyvni: Nå skal plantene henges opp

Sider

torsdag 5. juni 2014

Nå skal plantene henges opp

Jeg husker vi hadde disse da jeg var liten. Keramikkrukker i hemptau med planter i. Det var veldig fint på slutten av 70- , begynnelsen av 80-tallet. Og nå er trenden på vei tilbake. Både med keramikkrukker i hemptau, men også andre varianter som kanskje passer bedre inn i den skandinaviske minimalismen.

Etsy finnes mange ulike varianter.


Upcycled GrEEN AbBY plant basket with leather strap. Coffee burlap.

Large Hanging Planter/Basket with hand spun copper/ brass bowl & antique chain / Modern Planter / Plant Hanger / Minimalist Home Decor

Indoor - Outdoor - 50 inches Black Plant Holder - 5mm - Thick Cord Hanging Planter Great Decor Idea - Сeiling Macrame Plant Hanger

Hva syns du, hot or not?

2 kommentarer:

  1. Synest dei er kjempefine,særlig dei på dei to øverste bilda likte eg:)
    Husker mamma hadde ein del av slik hengande,Hihi;)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fine!!
    Husker godt vi hang de opp i hamptråd da jeg var barn ja:)
    Gøy med ting som kommer tilbake ♥

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.