Balkongliv | Nullfiresyvni: Balkongliv

Sider

søndag 8. juni 2014

Balkongliv

Vi har en bitteliten balkong, akkurat stor nok for to. Det skal bli veldig deilig med platting og hage merker jeg, selv om balkong etter min mening er helt nødvendig når man bor i blokk. Jeg savnet det veldig der vi bodde tidligere. Det er så deilig å sitte her ute og lese, nyte solen og bare slappe av.

Nå selger vi og endelig er planene for større balkong en realitet. Så leilighetens neste eiere kan nyte en større og litt freshere uteplass i tiden som kommer.

5 kommentarer:

  1. Cozy ♥
    Elsker de små balkongene, minner meg om Frankrike, hehe:)

    Fint bidrag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje vi burde hatt med "balkong som gir smak av frankrike" i prospektet ;)

      Takk :)

      Slett
  2. Ja, balkong er et must :) Har dere fått solgt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! Fornøyd med pris og betingelser. Utrolig deilig å være ferdig med det.

      Slett
  3. Gratulerer med salget! Jeg er spent på hva det nye postnummeret blir, kommer bloggen til å skifte navn? ;-)Hilsen fast leser som pleide å bo i samme området :-)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.