Babyshower | Nullfiresyvni: Babyshower

Sider

mandag 2. juni 2014

Babyshower

I går ble jeg overrasket med babyshower. Jeg trodde jeg skulle på jentelunsj uten unger og hadde ingen idè om at mange av mine venninner hadde møtt opp til kjempehyggelig babyshowerlunsj. Det var utrolig hyggelig, med god mat, deilig fruktsalat og kaker. Vi hadde en quiz hvor vi skulle gjette på alt fra navn på lillemor (nå er jo det klart allerede så den var jo ganske lett) til fødselsdato, lengde vekt og hvem hun kommer til å likne på. Fasiten ble det flest svarte, og da gjenstår det bare å vente å se. Noe finner vi nok ikke ut av før i konfirmasjonsalder.

Venninnen min hadde laget en kjempefin fruktvogn av en vannmelon. Disse syns jeg er så utrolig kule. Den ble med hjem og vi koste oss med den på balkongen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.