Tumletid | Nullfiresyvni: Tumletid

Sider

tirsdag 13. mai 2014

Tumletid

Foreldremanualen arrangerer tumletid i samarbeid med bObles og Illums bolighus. Onsdag (for bloggere) og torsdag (for andre småbarnsforeldre) er det tumletid på Illums bolighus. bObles er tumlemøbler som er laget i skum, og skapt for å bistå barnet i den motoriske utviklingen. Og det finnes mange bruksområder for alle møblene. Jeg og lillemann gleder oss til å lære mer om disse spennende møblene. Håper jeg ser deg der!




"Under Tumletid leker vi oss til en bedre forståelse av hvordan vi kan stimulere og utfordre våre barns motorikk gjennom lek og hverdagsaktiviteter. Vi ruller, kravler står, går, hopper samt balanserer oss til en glad kropp. Du kan stille alle de spørsmålene du vil til bObles elefantfører, som er ute med elefanten."

Påmelding til: post@foreldremanualen.no


3 kommentarer:

  1. Så utrolig kule og funksjonelle møbler, disse skulle jeg gjerne hatt for endel år siden - de er jo geniale.

    Kos deg masse på bloggtreff!

    Klem
    Anett

    SvarSlett
  2. Hadde veldig lyst til å gå, men passet dessverre ikke inn i planene våre. Hadde vært hyggelig å treffe på dere der! Kos dere :)

    SvarSlett
  3. Disse lekemøblene er så flotte, ser mange elementer fra treningsapparater A brukte da han var liten og vet at de stimulerer til motorisk utvikling - slikt liker vi:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.