Klar for feiring | Nullfiresyvni: Klar for feiring

Sider

fredag 16. mai 2014

Klar for feiring

Lillemann er klar for feiring. Jeg syns det er kjempefint med matrosplagg på små barn og har kjøpt en deilig matrosjakke fra Memini kjøpt hos guttelus til pjokken. Syns denne også fint går til jente i kombinasjon med skjørt, og da gjorde det ikke noe at jakken kostet litt når jeg vet begge kan bruke den.


Som tilbehør valgte jeg å strikke en shorts til lillemann i koksgrått. Mønsteret er fra den store guttestrikkeboka. Syns det ble veldig fint sammen. Jeg er ikke den store strikkeren (dette er første plagg jeg har strikket utenom en lue). Men det gikk overraskende greit og jeg syns resultatet ble veldig fint tatt i betraktning at det er første gang jeg lager noe sånt.


Vanligvis er bunadskjørta strøket og sølvet pusset, men i år så blir det vanskelig å få magen inn i bunaden gitt. Det blir en enkel sommerkjole på meg i år. Ikke så mange valgmuligheter der, men det er egentlig ganske så deilig.


Hva pleier dere å ha på dere på 17.mai?


1 kommentar:

  1. Nydelig og den shortsen,knallfine:)
    Nyt 17 mai!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.