#gardenparty | Nullfiresyvni: #gardenparty

Sider

fredag 9. mai 2014

#gardenparty

I går var jeg på garden party hos Maxbo Vækerø sammen med andre herlige bloggjenter. Det var både bevertning, inspirasjon og fine foredrag på planen. Hanna Wendelbo fra Boras Tapeter snakket om hvordan hun henter inspirasjon til nye tapeter og om trender, som urban gardening og godt håndverk. Lisbeth Larsen fra Jotun snakket om kommende farger og trender. Vi fikk alle trimmet lattermusklene underveis.

Jeg koste meg masse. Det var veldig hyggelig å se mange av jentene igjen. Nå er det lenge siden det har vært bloggtreff!

 Artig borddekorasjon
 Flotte goodiebags
 Inspirasjon i farger fra Jotun
Tre flotte bloggdamer (Kaspara, Kikki og Live) har stylet hvert sitt hageparty

1 kommentar:

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.