Deilige sommerplagg til liten og stor | Nullfiresyvni: Deilige sommerplagg til liten og stor

Sider

torsdag 22. mai 2014

Deilige sommerplagg til liten og stor

Jeg er superfornøyd med sommerkolleksjonen til me&i. De er komfortable, lette, fine i fargene og holder lenge. Selv bor jeg i de deilige haremsbuksene (kommer også i svart). Perfekt nå som magen vokser og trange jeans er fryktelig ubehagelig. tror de kommer til å blir like godt brukt videre utover sommeren. Jeg kan like gjerne bruke de i sofaen hjemme, som på jobb eller om jeg skal på kafè.

(noe av det beste er at man ikke får sånne kjipe knær, eller blir sidrumpa etter få gangers bruk).

Nå er disse på tilbud på jentekvelder til bare 380kr (se lenger ned)


Lillemann bodde også i sine klær. De er komfortable, myke og gir han stor bevegelsesfrihet. Det er også så fint at de lett lar seg kombinere. Klærne tåler også mange vask og holder godt på formen. Helt nødvendig for en liten som alltid skal pise-maj (spise selv)

Her i shorts fra me&i, genser fra Mads Nørgaard og nye sko, kjøpt på Mallorca




Knæsje farger er gøy (sier hun som har skapet fullt av svarte og hvite klær...)

I disse dager arrangerer me&i jentekveld. Booker du et treff får du hyggelige overraskelser og gode priser på mange av bestselgerne til dame. Og trodde du me&i bare var for ungene, MÅ du sjekke ut den knallfine kolleksjonen de har til dame.

Jeg er me&i-bloggvenn og klærne er sponset. Jeg brukte me&i lenge før jeg inngikk dette samarbeidet.

4 kommentarer:

  1. Jeg EEEEEEEEELSKER de buksene!!! Tror jeg må kjøpe fler, så jeg ALLTID har et par å ha på meg. *ler*

    Mamma har også kjøpt de, og ikke de sorte. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er helt fantastiske. Har dem på as we speak. Fantastiske å slenge på seg når lillemann bestemmer seg for å stå opp fem. Og perfekte ute nå som det er varmt for man kan jo bare dra opp beina og få en litt kortere variant.

      Moren din er sprek må jeg si ;) Men jeg syns de fargerike funker veldig bra nå som det er sommer.

      Slett
  2. Svar
    1. Takk. Ja det er fint med plagg som både er comfy og freshe ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.