Bord, dekk deg | Nullfiresyvni: Bord, dekk deg

Sider

lørdag 17. mai 2014

Bord, dekk deg

Gratulerer med dagen alle sammen!

Jeg må innrømme at dette innlegget ble laget i går, for jeg vet jeg kommer til å ha en travel 17.mai-morgen. Vi får venner på frokost og jeg gleder meg.

Bordet blir enkelt hos oss. Det blir hvitt servise, enkle blomster og masse god mat. Vi skal ha flere små barn på besøk og jeg tar da mine forhåndsregler og dropper blant annet duk. I stedet blir det konfetti i norske farger. Blomstene plukket jeg i veikanten og de små vasene kjøpte jeg inn for anledningen på House of Oslo.






Elsker serviset fra Rosenthal. Enkelt og lett å kombinere med det meste. Er også veldig glad i champagne-glassene vi fikk til bryllupet. Lillebror fant dem på et bruktmarked i Berlin og de er fra 1890. De bidrar til et mer romantisk preg syns jeg.

2 kommentarer:

  1. Det enkle er virkelig det beste! Jeg har noe å lære..

    Håper dagen ble bra og at du klarte å slappe av og nyte det hele.

    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett
  2. Jeg får bare opp det siste bildet, men ser det er lekkert:)
    DIGGER glassene:))

    Håper dagen ble BRA ♥

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.