Zara Kids | Nullfiresyvni: Zara Kids

Sider

torsdag 3. april 2014

Zara Kids

Denne gangen har jeg ikke handlet inn mye til babyen og har heller ikke følt behovet for det...Før nå! Vi har massevis klær fra Max (og da mener jeg store mengder!) og ettersom vi fikk gutt først er det veldig mye som kan brukes til jente. Men nå, når jeg er innom Zaras nettbutikk og ser på de små nyhetene... og når jeg ser mammaer bære babyen ute om dagen, da begynner bankkortet å hoppe i lommeboka. Jeg googler bæretøy i alle mulige varianter og lurer på hvilke vi skal velge denne gangen. Max var en skikkelig bærebaby (tar veldig gjerne imot tips og erfaringer her).

Og nå som sola faktisk titter frem om dagen, ser jeg på små sommerlige klesplagg. Det er ikke dumt med en mamma som har hus i Spania og får klærne litt billigere enn her hjemme.

Febrero-Lookbook-MINI | ZARA España

Jeg er ikke fan av kjole på babyer som ikke kan gå. Derfor er små bukser, rompere, heldrakter og bleiebukser helt supre alternativer.

Febrero-Lookbook-MINI | ZARA España

Cute knitts

Febrero-Lookbook-MINI | ZARA España

Looks – Mini – Niños | ZARA España

Imagen 1 de PELELE GOMAS de Zara

Og litt til storebror også!
Febrero-Lookbook-Bebé niña (3 meses-3 años)-NIÑOS | ZARA España


2 kommentarer:

  1. ELSKER Zara! :D

    Ikke i Norge da, butikken på Karl Johan er elendig. Men i både Brussel og Vilnius fant jeg masse nå. ;)

    SvarSlett
  2. Så mange nydelige klær...! Vi venter nr fire i august, og det blir nok mye arvet..men du det er kos med litt nytt også... :) Veldig fin blogg du har, fant den gjennom kommentaren du la inn hos Mammadamen :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.