Påskepynt fra Picasso... | Nullfiresyvni: Påskepynt fra Picasso...

Sider

lørdag 12. april 2014

Påskepynt fra Picasso...

Jeg kan ikke si at jeg husker å ha hørt at Picasso drev med påskepynt. Det gjør de derimot i barnehagen til lillemann. Det er utrolig koselig når de har laget ting vi får med hjem syns jeg. 

Jeg pynter ikke til påske her hjemme. Med unntak av disse fine tingene da. Som mitt lille geni har laget med sterk inspirasjon hentet fra nettopp Pablo Picasso. En fremtidig kunstner vi har fått med andre ord.



Pynter du til påske?

4 kommentarer:

  1. Jeg også elsker slik barnelaget påskepynt! Og enda finere er det når du SER at ditt barn har laget det. At øyne, munn o.l ikke er perfekt satt syns jeg er mer sjarmerende! Elskser det!

    Jeg hang opp påskepynt på en slags tavle på kjøkkenet her en kveld, og da Jessica så dette dagen etter sa hun " åhh! Mamma, jeg har laga jeg! Så flink!" Det varmet ihvertfall hjertet mitt. Det beste av alt, er at denne pynten laget hun i fjor og husket det enda...

    Ha en fin lørdag!!

    SvarSlett
  2. Næi, ingen påskepynt her. Jeg liker ikke gult. :P

    Vi fikk en karseboks, den står i kjøkkenvinduet. ;)

    SvarSlett
  3. Tjoho, herlig:))
    Har stort sett alltid hatt mye påskepynt som ungene har laget fremme ja, fineste pynten av alt det ♥
    Men med årene har de blirr ødelagte, og ungdommen er ikke så opptatt av at de står fremme lenger for og si det slik:) Så nå er det ikke mye pynt nei:)
    LItt gule blomster, kanskje noen gule lys i kubusen og et påskeegg eller to:)
    Dessuten har jeg laget meg DIY gips egg i år, de ble kule:))

    Ha en fin fin påske ♥

    SvarSlett
  4. Så herlig:)
    Jeg pynter ikke noe særlig til påske, men har litt av den picasso-påske-pynten jeg også og den må frem hvert år;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.