Sånn har vi det hjemme | Nullfiresyvni: Sånn har vi det hjemme

Sider

onsdag 9. april 2014

Sånn har vi det hjemme

I dag har vi hatt megler på besøk. Må begynne å forberede et eventuelt salg. Vi har ikke kjøpt noe enda, men jeg vil ikke risikere å stå høygravid å fikse og ordne med ting rundt salg av leiligheten som vi kan gjøre allerede nå. Så denne uka har vi malt lister og dører, rydda og vaska. Det passet da perfekt at lillemann ble sjuk akkurat i dag. Må si det er en utfordring å holde alt strøkent i tre timer med en liten som kjeder seg.







Det gikk sånn tålelig bra. Nå er det bare å nyte det lille øyeblikket jeg har for meg selv mens han sover.



5 kommentarer:

  1. Så fine bilder fra leiligheten deres! Greit med alt som er unnagjort, av maling og fiksing. God bedring til minsten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja det er så godt når ting bare er gjort. Også er det jo hyggelig å nyte det litt selv også og ikke bare flytte med en gang alt er i orden ;)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Lykke til med alt og god bedring til minsten❤️
    Ønsker deg ei god påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.