Bypåske | Nullfiresyvni: Bypåske

Sider

mandag 21. april 2014

Bypåske

Vi har kost oss masse i påsken. Både på hyttetur og her hjemme. Det er utrolig hva litt sol gjør med humøret.

I dag har vi hatt masse folk på besøk og grilla foran blokka. Perfekt med rolig plass, gress og gode venner. Ungene har sykla, skata og lekt med ballen og vi voksne har faktisk fått tatt det litt med ro, skravla og kost oss masse (mannfolka passer også inn i sykle, leke med ball og skate forresten...). Alt blir så mye enklere når det er fint vær. Gleder meg veldig til vi drar på ferie om en liten uke.

Lillemann i supergode bukser og lue fra me&i

Hva har du gjort i påsken?

4 kommentarer:

  1. Sol og fint vær ja det hjelper på alt:))kjenner det er godt med farge og ein føler seg friskere:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Her har det vært hyttepåske på fjellet. Herlig det også!
    Takk for at du ville være med på påske gi-borten min. Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  3. Jeg er så enig med deg, fint vær gjør alt så mye lettere:)
    Påska har vi brukt til å slappe av, jeg har fått unna en del detaljer til konfirmasjonen og kjenner at det gjorde godt med noen fridager. Men nå gleder vi oss til hverdag og kjente rutiner igjen - det kan bli for mye av det gode!

    Ønsker dere fine dager med masse sol
    varm klem:)

    SvarSlett
  4. Tjihi, så kul han er:)
    Er fantastisk med slike dager - småsko, lite klær, sykler og gode naboer, kan ikke bli bedre:)

    Ha en fin hverdag, den kom brått her i huset, med to ungdommer som skulle vekkes og avgårde på skole:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.