10 år | Nullfiresyvni: 10 år

Sider

torsdag 24. april 2014

10 år

...som kjærester. En tredjedel av livet. Tiden flyr. Ikke hadde jeg trodd at jeg ti år etter at vi hang på Majorstua i sommerværet skulle våkne opp av at en unge spydde over hele meg. Men sånn ble det.


Som dere skjønner blir det ikke helt den store feiringen i dag. Vi bor midlertidig hos min mor for baderommet får nye varmekabler hjemme. Perfekt at de skulle ryke akkurat når vi begynte å se etter noe nytt. Mannen er ute å kjøper kebab og jeg prøver å få ungen til å sove. Og sånn er livet. Det er litt fint også.



3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Og masse god bedring til minstemann. Håper dere andre slipper unna..
    Gøy at du også skal føde på ABC da! Kanskje vi tilfeldigvis treffes der på en kontroll, var jo ikke langt unna denne uken ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse:)
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.