Søndag og sofaliv | Nullfiresyvni: Søndag og sofaliv

Sider

søndag 9. mars 2014

Søndag og sofaliv

I helgen har vi vært mye ute. Vi har vært på bondegården på Ekeberg og besøkt dyrene, både lørdag og søndag, og lillemann og jeg har gått i tog. Vi har hatt venner på besøk og nytt at solen endelig har tittet frem igjen.

Nå er planen å avslutte helgen på sofaen. Vi ser nesten utelukkende på Netflix for da kan vi selv velge hva vi skal se når. Og jeg er heller ikke så interessert i alle reality-programmene som går om dagen. Vi har akkurat fullført sesong to an House of Cards. Må si jeg digger den serien. Til og med i et intervju til en stilling jeg gjennomførte denne uka, ble det brukt referanser til serien. Jeg er tydeligvis ikke den eneste som faller for slu lobbytriks, hemmelige alianser og skittenst spill. Kevin Spacey gjør en strålende figur og jeg gleder meg til sesong tre.


Nå har vi gått i gang med Hanibal, serien om massemorder og kannibalen Hannibal Lector. Mads Mikkelsen spiller dr. Lector og vi har fått serien anbefalt. Foreløpig skuffer den ikke.

Netflix er også supert for Max. I tillegg til å se introen til Bakgårdsgjengen en million ganger er vi nå over på filmer med dyr. Vi ser ikke så lenge av gangen, tålmodigheten strekker ikke til, men Pusur (her er det både katt og hund) og Gordy (den lille grisen og med en Hane som er lillemann sin favoritt) går igjen og igjen. Tegnefilmer er han litt liten til enda, men den nyeste releasen som handler om Clifford, en stor rød hund har fanget hans oppmerksomhet. Hunder er nemlig veldig populært her hjemme.

 
Lillemann har også fått en egen Clifford hund.

Har du noen Netflix-anbefalinger til oss? Vi er stadig på jakt etter spennende og gode serier.

Innlegget er skrevet i samarbeid med Netflix

1 kommentar:

  1. Mannen ser mye på Netflix, tror Lillyhammer og House of Cards er favorittene. Jeg kommer ikke helt i gang med Netflix, det er utrolig praktisk men jeg glemmer rett og slett av at vi har det;) Men jeg takker for tipset om Hanibal - det er noe jeg skal få med meg!

    Ønsker deg ei god ny uke
    varm klem:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.