En vårdag | Nullfiresyvni: En vårdag

Sider

lørdag 29. mars 2014

En vårdag

I dag har det vært fantastisk vær her i Oslo. Lille M sov hos bestemor i natt så vi fikk ordna litt hjemme på morgenen. Jeg våkna selvfølgelig tidlig og koste meg med interiørblader på sofaen. Må si det er ganske deilig med noen late timer alene av og til.


I dag har vi vært mye ute i nærområdet. Og vi har vært på teater og sett den lille larven aldri mett. Endelig kan vi ta han med på sånne ting. Det syns jeg er gøy.


Hva har dere gjort i dag?

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder:)
    VÅR i oslo, ingenting kan måles seg med det ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig. Det er toppen av lykke!

      Slett
  2. Herlig vårstemning i bildene, det er så deilig når en kan ta på lave sko og lette klær - i alle fall midt på dagen:)
    Vi har fine vårdager her også og tross innedager på andre uka så kan man i alle fall sette seg ut på terrassen, det gjør seg det også!

    Ønsker deg mange fine vårdager i Oslo
    varm klem:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.