Drømmer om vår | Nullfiresyvni: Drømmer om vår

Sider

onsdag 5. mars 2014

Drømmer om vår

I går var bloggvennene på lansering av vårkolleksjonen til me&i. Hver sesong slipper me&i noen ekstra plagg halvveis ut i sesongen. Denne gangen var det fantastiske plagg som får meg til å drømme om varme og sol.

Disse plaggene skal helt klart med i feriekofferten når vi setter oss på charterruta til Mallorca senere i vår.

Nest etter det fantastiske skjørtet jeg allerede har sikret meg, er min favoritt denne våren de fargerike, paisleymønstrede haremsbuksene. De er kjempebehagelige på og selv om jeg ikke er så glad i masse farger selv, så syns jeg disse var så sommerlige og fine. Perfekt med mage og uten... Jeg liker også godt at de er smale nederst i beina.

Niesen min på 4 år får kjole og rosa bukse i samme stoff til bursdagen. Jeg tenkte og å ta henne med på kafè så vi kan matche og ha en skikkelig jentedag.

Barna blir pirater denne sommeren. Jeg elsker striper og den utrolig gode og myke shortsen til lillegutt.


 Sjekk også de superfine chinosene Lisbeth har på seg.


Et annet skjørt fra kolleksjonen kommer i et bølgete mønster som har blitt en favoritt denne våren. Lisbeth viser at skjørtet også kan bli en sommerkjole. Perfekt for feriekofferten.

 
Litt rosa i glasset

Hele gjengen: Lisbeth (fra me&i), Vibeke, meg, Kristin, Nina og Linda (fra me&i)

Liker du klærne, kan jeg anbefale å booke et treff. Jeg syns det er kjempehyggelig å samle en venninnegjeng, skravle og titte på klær. Da får man også sett nøyere på klærne. Hvis ikke man ønsker det kan man også handle direkte fra selger på nett. Kanskje har du lyst til å bli selger og tjene noen kroner ekstra?


Jeg har inngått et samarbeid med me&i, men kun fordi jeg liker merket så godt. Vi er veldig glad i den gode og komfortable kvaliteten på klærne.

6 kommentarer:

  1. Fantastisk bilde av spøkelsesSigne :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun var jo så søt. Moro å møte henne selv om jeg tror du syns det hadde vært deilig å komme alene ;) Har jo en ganske så lik en her hjemme. Gjorde ansiktet hennes utydelig slik at det ikke skulle være mulig å kjenne henne igjen i tilfelle du ikke liker å ha ungene på alle mulige blogger.

      Slett
  2. Dette var da en herlig gjeng :-) Ser også at søte Kikki har sneket seg på, en superhyggelig jente som jeg hilste på hos Maia for et par uker siden. Masse deilige sommerklær her, digger mønsteret på haremsbuksa og formen på chinosen. Tror jammen jeg må sjekke ut dette merket altså.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja en kjempekoselig gjeng :)

      Jeg syns at de denne sesongen virkelig har klart å lage en knallgod damekolleksjon. Tror nok mange av plaggene hadde passet din stil også ja. Det beste (i tillegg til at de er fine) er at de er så superkomfortable på. Alt sammen ;)

      Slett
  3. Sukk, så mye fint! Vi har også vært kjempefornøyd med me&i. Gleder meg til vår og nye klær! :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg også til vår (i nye klær). Elsker klærne til barna. De er så gode og det er mulig å leke i dem, samtidig som de er fine :)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.