Syk tass og vinner av give away | Nullfiresyvni: Syk tass og vinner av give away

Sider

mandag 10. februar 2014

Syk tass og vinner av give away

I dag har jeg vært hjemme med en syk liten tass. Passer så innmari bra med sykedager nå, den travleste uka i året. Vi har i alle fall kost oss masse, med bolle fra Åpent Bakeri som er så store som hodene våre, og vi har dansa til Bakgårdsgjengen.

Jeg glemte helt å trekke en vinner av me&i-konkurransen i går. Vinneren er trukket i dag og er Hilde M som ønsket seg den søte bodyen med kroner på (send meg en mail med adressen din). Den har jeg og bestilt til lillesnupp i magen.



































Jeg har brukt random.org, 13 ønskekommentarer nr 12 ble trukket ut tilfeldig.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til den heldige vinneren:)
    Vi har hatt mye fra me&i til A, det er fine klær både til de minste og til de litt større også, men nå har han dessverre vokst ut av klærne.

    God bedring til han som er syk
    og god ny uke til deg:)

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk! Jeg er så utrolig glad for å ha vunnet den nydelige bodyen til prinsessa mi!

    Klem

    SvarSlett
  3. Håper formen kom seg til helga ;)

    Denne bodyen er på handlelista mi for søndag. :D

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.