Kjøkkenet | Nullfiresyvni: Kjøkkenet

Sider

torsdag 6. februar 2014

Kjøkkenet

Vi pusset opp kjøkkenet på forsommeren, men det kom aldri noen bilder av det ferdige kjøkkenet i sin helhet. Da får vi ta det igjen nå.

Kjøkkenet vi hadde var en blanding av malte flater, grå fliser, nytt og gammelt. Vi så at de andre som solgte i borettslaget stort sett har pusset opp kjøkkenet og ettersom vi vet vi ikke skal bo her så mange år fant vi ut at vi like gjerne kunne pusse opp nå og få litt glede av det selv også. Det ble til at vi valgte et veldig nøytralt kjøkken med tanke på salget. Men jeg er veldig fornøyd med forandringen.







Ikea fronter og skråg, metrofliser fra right price tiles, benkeplate i heltre fra Smart Club, rør til lamper fra Granitt, lamper fra Bloomingville.

(ps jeg trekker en vinne av me&i-konkurransen på søndag- meld deg på da vel)

5 kommentarer:

  1. Kjempefine fliser. Ønsker deg en fin fin dag. Hilsen Tone

    SvarSlett
  2. Det ble lekkert hos dere, digger opphenget til lampene:)
    Synes også det ble utrolig flott der dere brukte fliser på hele veggen - ikke alltid plass til det på et kjøkken, der en ofte har overskap. Jeg får dessverre ikke en hel vegg, men jeg får slike fliser på kjøkkenet. Bare vi kommer i gang;)

    klem
    Hanne

    SvarSlett
  3. Superflott kjøkken!!

    Ha en finfin uke,
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg har sett på disse flisene fra RPT. Er du fornøyd med kvaliteten etc, nå som du har hatt de et år? Mvh Mari :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mari.
      Vi pusset opp for litt over tre år siden og flyttet ikke så lenge etterpå. Har dessverre ikke egen erfaring, men flere venner har brukt samme flis (fra rpt ja) og er fremdeles fornøyde (både på kjøkken og bad). Det er litt mer krevende med hvit fugemasse på et kjøkken men det funker det og :)

      Hilsen Kirsti

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.