Hus-inspirasjon | Nullfiresyvni: Hus-inspirasjon

Sider

tirsdag 25. februar 2014

Hus-inspirasjon

Mens vi venter på at det riktige huset dukker opp på finn (samtidig som jeg håper at det ikke gjør det for jeg trives så godt her på Torshov) sitter jeg og surfer inspirasjon.

Etter å ha lest innlegget til Jona om plass har jeg tenkt mye over hva vi egentlig trenger, til hvilken pris og hva vi kan klare oss med. Romslig økonomi er jo en fantastisk frihet og jeg vet ikke om jeg vil ofre det for et mer perfekt hus.

Så kanskje det ikke behøver å være så stort det stedet vi flytter til. Jeg liker godt ideen med halvvegger som skiller ulike deler av huset. Som her. Da kan man få til mer på mindre plass.

Fabrikkeilighet på Islands Brygge i København, Bonytt nr 2 2014.

Jeg liker den enkle benken i gangen og den kule måten å henge opp yttertøyet på. Og veggene. Betongvegger eller betongmaling må det nok bli i vårt neste hjem. 

To visninger denne uka. Vi får se hvor det ender.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.