Fint til mamma og lillemann | Nullfiresyvni: Fint til mamma og lillemann

Sider

tirsdag 25. februar 2014

Fint til mamma og lillemann

Etter å ha hatt min venninne Stine på besøk for å vise fra siste kolleksjonen fra me&i (oppi unger og vafler) gledet jeg meg til å få de fine klærne til meg og mini (ja vi har fått klærne, men vi likte me&i før vi fikk noe også).

Jeg må si jeg elsker det grå skjørtet. Perfekt å ha over magen nå som jeg er gravid og like fint å ha under når magen blir for stor eller når ungen kommer. Kvaliteten er superdigg og skjørtet holder formen hele dagen (og også dag to). Fikk voldsomt mange kommentarer for det på jobb også. Og skjørtet er like fint til skjorte som t-trøye, syns nå jeg.


Karnevaltid i barnehagen. Pappaen syns vi bør bruke klærne mer og sånn ble det.



Lille fikk blant annet denne supre buksa med sau på rompa. Problemet var bare at når sauen er på rompa så kan ikke han se den. Etter litt grining ble vi dermed enige om at det er helt greit å ha buksa bak fram. Og sånn ser han ut i barnehagen i dag.


6 kommentarer:

  1. Så fine dere er! ♥ Jeg venter også på det skjørtet! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! det er bare å glede seg. Sykt digg. Nesten som joggebukse ;)

      Slett
  2. Haha! Genialt med sauen foran!! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant? Sånn sett funker de dyrene som er i lomma litt bedre for hans alder...

      Slett
  3. Så fin du er :)) Herlig med skjørt!
    Og så søt lillemann, med buksa bak frem, skjønner han godt jeg, hihi:))

    SvarSlett
  4. Fikk skjørtet og bææ bææ-buksa i posten i dag, pluss noen flere godsaker :) Skjørte var utrolig flott på deg!!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.