Det blir en jente | Nullfiresyvni: Det blir en jente

Sider

mandag 24. februar 2014

Det blir en jente

Og jeg klarer ikke komme unna alle nettbutikkene eller bloggene med utrolig søte jenteklær.

Baby Girl Vintage Romper-Rust Orange Velvet Bubble Romper-Infant Newborn One Piece-Handmade Children Clothing by Chasing Mini.


Denne gir meg lyst til å sy igjen. Jeg er ikke så glad i kjoler på små babyer og syns det er helt klart finest når ungen kan gå. Derfor er sånne små rompere (i mangel på et bedre norsk ord) midt i blinken. Heldigvis er mamma god med symaskinen så jeg får ta en kveld hos henne.

Mary Jane Nappa Prewalker Buckle poppy red

Disse skoene er feks på vei til oss i posten fra England. Om ungen ikke er her enda og uansett ikke kan bruke de før om minst ett år reflekterte jeg svært lite over da jeg klikket dem hjem. De var jo på salg...



Petrakjolen har jeg falt helt for. Har allerede sendt over oppskriften på denne til mamma som ikke bare er flink med symaskinen, men også er rå med pinner. Denne får hun bruke når hun er over året, og selv om det er veldig lenge til er det så altfor gøy å drømme seg bort i fine plagg.

Nå blir det nok ikke bare en liten pyntefrøken vi får. Rosa er ikke helt min greie og hun har jo en storebror å arve fra. det blir nok mest behagelige joggebukser og nøsteull på henne også. Men innimellom kan man jo ta fram det som er litt finere og pynte seg litt også i hverdagen.

2 kommentarer:

  1. Det blir nok den tøffeste jenta, for hun skal jo hamle opp med storebroren sin *ler*
    Den rompedressen over var jo bare elsk smelsk - skulle vesla di ha behov for litt glitter og rosa så får du sende henne til meg en formiddag *ler*

    klem

    SvarSlett
  2. Så koselig! :) Synes ikke det er lenge siden du fikk nr 1...
    Første bildet er helt herlig. Ha en fin dag! klem hx

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.