Smart mamma - boklansering | Nullfiresyvni: Smart mamma - boklansering

Sider

tirsdag 28. januar 2014

Smart mamma - boklansering

I går var jeg og en venninne på boklansering av Smart Mamma, boken til Helle Bornstein. Boken tar blant annet for seg smart trening underveis i graviditeten, tilrettelagt for de tre trimestrene, og tiden etterpå. Det er tips om kosthold, oppskrifter og livsstil.


Jeg syns det er viktig å trene under graviditeten for å forebygge plager, spesielt ryggen min kan bli problematisk. I alle fall nå som jeg bærer rundt på et 13 kilos småtroll og vi bor i tredje etasje. Jeg husker også at ammestillinger ikke er så veldig ryggvennlige. Og så er det ganske godt å få beveget seg litt (jeg er veldig heldig å ikke slite med andre ting enn litt ryggplager foreløpig). I helgen tok jeg med meg noen av treningsrådene Helle ga i bladet Mamma og tok en 40 minutters økt på SATS. Mer skal faktisk ikke til (og med minisats på senteret var lillemann også fornøyd med søndagsmorgenen).

Vi var ikke alene på lanseringen. Tone Damli Aberget og Sigrid Bonde Tusvik har hjulpet med boka og er gode venner av Helle og var også på lanseringen. Og jeg som trodde paparazziene og det intense blitslyset da jeg kom inn døra var kun for meg...

 Jeg klarte å snike meg med allikevel....


Gleder meg til å få gode tips fra boka. Anmeldelse av denne kommer på foreldremanualen om ikke så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.