På ferie med barn- tips? | Nullfiresyvni: På ferie med barn- tips?

Sider

fredag 3. januar 2014

På ferie med barn- tips?

Det høres kanskje sykt ut, men jeg vil faktisk ha dette:



Jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle komme hit. Vi har reist på backpacking i Øst-Europa, tok bryllupsreisen i Japan, har vært på safari i Sør-Afrika og tatt en musikalsk roadtrip gjennom USA. Vi prøvde oss på Jamaica, men tre uker på en hvit strand ble litt for kjedelig for oss.

Men nå er vi altså her. Vi ser på charterferier. Vi vil ha sol, varme og en enkel ferie. Vi skal være borte en uke i mars/april og det må være basseng der. Lillemann er ikke to år engang, så bamseklubb og liknende er ikke aktuelt. MEN det hadde vært fint om det var et litt hyggelig sted for oss voksne også.

Noen som har noen bra tips å komme med?

5 kommentarer:

  1. Blir litt annerledes når man får barn ja ;-) Deilig å reise til varmere strøk uansett. Vi har enda ikke vært på ferie med lille frøkna, så har desverre ingen tips å dele. Håper nyttårsfeiring har vært fin hos dere. Og god helg! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Charter er perfekt med småinger:))
    Vi har vært på Alcudia, som var veldig bra!
    Og i Bulgaria, som vi også likte veldig godt!
    Alcudia er helt perfekt med små, stranden er amazing:)

    Kos dere med surfing og bestilling:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er det vi har innsett også ;) En ny opplevelse som jeg håper blir positiv :)

      Slett
  3. Jeg anbefaler Ses Fotges i Alcudia. Fint hotell, fint bassengområde og man har alt man trenger av butikker og restauranter i umiddelbar nærhet. Kort flyreise er jo et pluss også. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for tips. Alcudia ser virkelig ut til å være stedet ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.