Netflix-favoritter | Nullfiresyvni: Netflix-favoritter

Sider

torsdag 30. januar 2014

Netflix-favoritter

Innlegget er skrevet i samarbeid med Netflix

Med små barn i hus har vi nok av tid på kveldene. Vi er utrolig dårlige på å følge en serie til bestemte tidspunkt når den går på tv, så vi har funnet ut at Netflix er en fantastisk løsning for oss. Da kan vi se hva vi vil (nesten), når vi vil og hvor vi vil.

Vi elsker serier og har slukt Netflix egenproduksjoner som House of Cards og Orange is the New Black (visste du at den er basert på en sann historie?), Breaking Bad er vi halvveis gjennom og siste ut var Suits.



Suits handler om et advokatfirma i New York hvor en av toppadvokatene ansetter en assisterende advokat som ikke har fullført utdannelsen sin. Problemet er bare at firmaet bare ansetter velrenommert advokatutdannede fra Harvard. Gutta er skarpe, dyktige og serien har bra driv. Det florerer av pene folk, intriger, flørting og sleske advokater. Vi er akkurat ferdige med sesong 2 og håper sesong 3 snart blir å finne på Netflix.

4 kommentarer:

  1. Hmmm, så lurt, har jo netflix vi og, men glemmer det helt bort her jeg sitter og surfer på nett hver eneste kveld;) Er jo mye koseligere med en god film eller serie samme:))

    SvarSlett
    Svar
    1. ja ikke sant? jeg surfer samtidig jeg da... men vi jenter klarer jo flere ting samtidig, eller?

      Slett
  2. Suits ♥

    Jeg bruker dataen til å surfe, MENS jeg ser på tv jeg da. Men mulig jeg skal få mannen til å koble tv til internett, han er jo tross alt telemontør. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er akkurat sånn jeg holder på også ;) men det er hyggelig med litt felles underholdning allikevel.

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.