me&i-bloggvenn | Nullfiresyvni: me&i-bloggvenn

Sider

fredag 17. januar 2014

me&i-bloggvenn

Jeg elsker klærne til me&i. De er fargerike, slitesterke og har fin passform. Jeg har to venninner som er selgere for merket og det meste av Max sine hverdagsklær er herfra (med unntak av ulltøyet).

Nå har jeg blitt me&i-bloggvenn, sammen med Mammas-hus og Kikkis planet. Jeg syns det er en kjempefin mulighet til å promotere et merke som er opptatt av god produksjon og kvalitet. Klærne inneholder ikke skadelige stoffer og alle plaggene i babyprogrammet er laget av økologisk bomull. Me&i fokuserer på gode arbeidsforhold (overhodet ingen barnearbeidere) og produserer klærne sine i Portugal og Tyrkia.



Her kan du se en liten sneak peak av SS14- kolleksjonen som slippes 29.januar. Jeg booket et treff med min venninne Stine for lenge siden (det lønner seg å være tidlig ute for ting kan bli utsolgt). Har du lyst til å samle en venninnegjeng hos deg er det enkelt å booke et treff.

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja du har jo sett hvor fargerik jeg er ;) Må ta det igjen med lillemann

      Slett
  2. Så moro at du fant meg! :D Jeg fikk bare info om Kikki, men da skal jeg linke til deg også. ;)

    Det blir kjempehyggelig å treffe deg!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.