Kjøkkenlamper | Nullfiresyvni: Kjøkkenlamper

Sider

søndag 12. januar 2014

Kjøkkenlamper

Endelig fikk vi opp trådlampene på kjøkkenet og jeg syns virkelig det gjorde hele rommet. Vi valgte enkelt hvitt interiør med benkplate i ubehandlet tre og de populære metroflisene. Tanken var at vi måtte pusse opp før vi etterhvert skulle selge (ettersom de fleste andre i blokka har gjort dette) og at gjorde vi det nå kunne vi få litt glede av det selv også. Derfor be det ikke et så spenstig valg av interiør,å holde kostnadene nede var også viktig. Med disse lampene og den grå veggen bak, ble det allikevel ikke så kjedelig.

Nå mangler bare å få skjult ledningene og lister...selvfølgelig.




6 kommentarer:

  1. Kjempe fint :)
    Elsker den grå veggen.
    Ha en fin dag.

    Kristin

    SvarSlett
  2. Lampene var kjempekule på kjøkkenet - enkelt og stilig. Ikke noe vits i å bruke masse penger på oppussing rett før man skal flytte, men lurt å gjøre noen enkle grep for å gjøre leiligheten mer tiltalende for kjøpere.

    Ha en herlig uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. var de der når jeg var hos deg sist? uansett, dritkule!

    SvarSlett
  4. Kjempekult! :D

    Har lagt meg til som følger nå ;)

    SvarSlett
  5. Hvilken gråfarge har dere brukt her?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linda.
      Jeg finner ikke igjen malingspannet, men jeg skal lete litt til. Den er i alle fall helt matt...
      Kirsti

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.